Suntem aici să ajutăm!
Pentru a eficientiza procesul, dă-ne câteva
informații rapide!
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Biroul de vânzări Coresi Avantgarden
Brașov, Str. Zaharia Stancu nr. 6, SC2, parter
Program:
Luni – Vineri 09:00 – 18:00
Sâmbătă 10:00 – 14:00
Duminică închis
Telefon: +40 735 444 000
Pentru orice informație cu privire la administrarea complexului, te invităm să ne vizitezi.
Adminos
Brașov, Str. Zaharia Stancu nr. 6A, demisol
Program:
Luni 10:00 – 12:30 și 13:30 – 18:00
Telefon: +40 735 444 000
Email: hello@adminos.ro
Poti sta relaxat, personalul calificat al societății de administrare va tine sub control calitatea întregului cartier la standarde cat mai ridicate prin patrularea perimetrala.
Doar asa ne vom bucura împreuna de un cartier curat si sigur.
Taxa de administratie se calculeaza in functie de suprafata utila a apartamentului si include urmatoarele servicii:
Servicii de curatenie in casa scarii pentru cladirile/blocurile situatie in Condominiu; Patrulare perimetrala/cartier; Ingrijirea spatiilor verzi aflate in incinta Condominiului (incluzand activitati cum ar fi: tunderea si udarea gazonului; tundere arbori, greblare, curatare spatiu verde, ierbicidare, vitaminizare la nevoie); Servicii de deszapezire la nevoie si curatare pe aleile de acces; Servicii de infrastructura desfasurare activitate: personalul angajat sa tina evidenta, sa citeasca contoare, program contabil.
Cheile de la casuta postala, intrarea in bloc si intrarea in demisolul desemnat se pot ridica din cadrul biroului Administratiei, in fiecare Luni sau Vineri intre orele 10:00 – 18:00.
Desigur, este chiar indicat fiind cea mai facila metoda de plata. Pentru Coresi Avantgarden va rugam sa faceti plata catre IBAN: RO37BSEA0110000001853963, la detalii plata va rugam sa adaugati numele dumneavoastra, numarul blocului si al apartamentului.
Planurile se regasesc si atasate la contractul de vanzare- cumparare. Acestea pot fi analizate si in cadrul biroului Administratiei, in fiecare Luni sau Vineri intre orele 10:00 – 18:00.
Biroul Netlink Coresi este localizat la demisolul Corpului 6, mai multe informatii despre serviciile oferite de catre dansii fiind disponibile acolo, sau online la www.coresi-netlink.ro
Cota parte este calculata in functie de suprafata utila a locuintei plus boxa, aceasta fiind aceeasi ca si cea calculata de catre oficiul cadastral si inregistrata in contractul de vanzare-cumparare.
Pretul pentru ridicarea gunoiului menajer a fost marit de la suma de 11.69 RON (TVA incl.) la 16.78 RON (TVA incl.), aceasta modificare survenind in urma hotararii HCL 678/17.12.2021 si intrand in vigoare de la data de 01.03.2022. Acest pret este reglementat de catre autoritatiile locale.
In momentul in care transcrierea utilitatiilor este finalizata, colegii ce se ocupa de acest aspect va vor contacta pentru a va transmite statusul si a face regularizarea sumelor restante.
Da, agentul dumneavoastra de vanzari va poate oferi mai multe detalii despre acest aspect.
Incepand cu faza a patra a proiectului, acestea vor fi predate la receptia finala a apartamentului.
Aceasta este marja de eroare necesara luata de catre noi deoarece nu se pot aprecia fluctuatiile cauzate de catre multipli factori externi, cum ar fi disponibilitatea fortei de munca, conditiile meteorologice disponibilitatea materialelor sau variatiile preturilor acestora.
Acestea se fac in regim propriu, pentru pasii detaliati necesari va rugam sa ne transmiteti o cerere in acest sens catre client@kasper-development.ro ,iar colegii va vor atasa documentul disponibil pentru bransare.
Administrarea cartierului este asigurata de catre Administratia Adminos, costurile putand fi consultate in Contractul de Management individual al fiecarui proprietar.
Da, fiecare apartament are cate un loc de parcare disponibil si inclus in pretul de achizitie.
Nu, numarul locurilor de parcare este finit si trebuie luata marja legala pentru asigurarea unui numar de locuri de parcare pentru vizitatori.
Da, acestea sunt administrate de catre dezvoltator pana la momentul cedarii catre autoritatiile locale.
Alegerea finisajelor se face in momentul in care Blocul dumneavoastra trece de etapa tencuielii, atunci veti primi un e-mail prin care vi se propune programarea intalnirii pentru alegeri.
In cadrul acestei intalniri, vi se vor prezenta toate detaliile necesare si veti putea alege dintre pachetele disponibile de finisaje, cel Standard fiind inclus in pretul apartamentului. Pentru pachetele Mediu sau Premium exista niste costuri suplimentare, in functie de calitatea materialelor si dificultatea manoperei.
Da, sunt posibile anumite modificari, pentru acestea va rugam sa intrebati agentul de vanzari.
Acestea se fac in regim propriu, pentru pasii detaliati necesarii va rugam sa ne transmiteti o cerere in acest sens catre client@kasper-development.ro iar colegii va vor atasa documentul disponibil pentru bransare.
In etapa dezvoltarii terenul este liber de orice sarcini, fiind detinut de catre cei doi parteneri dezvoltatori, Kasper Development si Ceetrus.
In urma finalizarii achizitionarii apartamentelor, terenul este detinut de catre toti proprietarii, fiecare avand cota parte din acesta in functie de suprafata utila a apartamentului.
In cazul apartamentelor achizitionate cash, pretul oferit este cel mai bun bazat pe posibilitatile dezvoltatorului. Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect, va rugam sa discutati cu agentul dumneavoastra de vanzari.
Contractual, dezvoltatorul se obliga sa livreze apartamentul achitat de catre dumneavoastra in conditiile agreate.
Infrastructura reprezinta o prioritate pentru noi, astfel, asflatarea strazilor din cartier va incepe dupa fiecare etapa a constructiei si se va finaliza cat de curand posibil.
Suntem deschisi la mai multe modalitati de plata. Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect, va rugam sa discutati cu agentul dumneavoastra de vanzari.